Czy można pozbyć się cellulitu na siłowni? Piszę na ten temat, ponieważ jego eliminacja to cel wielu kobiet zgłaszających się na treningi personalne. Po wpisaniu tego hasła w google, zobaczymy magiczne sposoby jak się go szybko i skutecznie pozbyć. Na górnych pozycjach znajdziemy najlepsze ćwiczenia, kremy, masażery oraz domowe sposoby na wyeliminowanie problemu. Wszystkie te czary zawierają oczywiście lokowanie produktu. W rzeczywistości nie da się wyeliminować cellulitu na stałe. Można go jednak złagodzić za pomocą
“Jak utrzymać efekty treningu siłowego w domu?” Wielodniowa przerwa w treningach zawsze spowoduje spadek wytrenowanych zdolności motorycznych. Najszybciej spada szybkość maksymalna (5+/- 3 dni) oraz wytrzymałość siłowa (15 +/- 5 dni). Siłę maksymalną możemy w pewnym stopniu stracić już po 2 tygodniach przerwy. W przypadku sylwetki, po tygodniu najprawdopodobniej poczujemy się „płascy” z powodu zmniejszenia napięcia mięśniowego, obniżenia stanu zapalnego w mięśniach oraz zmniejszenia ilości glikogenu. Aby utrzymać efekty treningowe powinniśmy wykonywać minimalną pracę, która
?️‍♀️Jak zbudować mięśnie? Cześć. Dzisiejszy post jest o budowaniu mięśni. Jeśli trenujesz i nie widzisz efektów, lub chciałbyś/chciałabyś zacząć trening w celu zwiększenia rozmiarów swojej sylwetki – np. klatki piersiowej, bicków czy pośladków to poniższy artykuł będzie pomocny ? ?️‍♀️Na budowę mięśni wpływają 3 główne zmienne: Trening, podaż kaloryczna (ile i co zjemy), oraz genetyka. Zacznijmy od końca. ?Genetyka: niektórzy mówią, że nie ma znaczenia. Niestety, bezdyskusyjnie wpływa na budowę mięśni. To jak wyglądasz przed
❗️ JAK trenować dla optymalnych efektów i dlaczego trening NIE działa? Każdy chciałby osiągać maksymalne efekty w najkrótszym czasie. W internecie znajdziemy mnóstwo porad i planów treningowych. ?Jeśli chcesz zacząć trenować i zastanawiasz się jaki trening wybrać, ?jeśli trenujesz najlepszym polecanym planem i wciąż nie masz efektów, ? lub jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś o różnorodności treningowej —- > Przeczytaj  ?️‍♀️ Programując plan treningowy mamy duże pole do manewru. Dlatego nie ma jednego, gotowego i
“Wpływ treningu siłowego na gibkość” ☝️Panuje opinia, że trening siłowy zmniejsza sprawność, szybkość, a z ludzi robi niemobilne kwadraty ? Często słyszę, że osoby trenujące na siłowni mają mały zakres ruchu poprzez „przykurczenie” mięśni. Niektórzy twierdzą, że kulturyści i ciężarowcy nie potrafią się samodzielnie ubrać i mają problem z wykonaniem podstawowych codziennych czynności. To prawda jedynie w przypadku nieprawidłowego programowania treningowego, złej technice lub przy wyłącznie sylwetkowych celach ✔️ Prawdą jest, że trening siłowy stabilizuje